728x90.gif

pátek 26. srpna 2011

Oron.com - FAQ

Co je to ORON.com?
ORON.com je poskytovatel souborového hostingu. Nabízí online úložiště, vzdálené zálohovací kapacity, včetné sofistikovaných nástrojů pro stahování a nahrávání souborů. S ORON.com můžete sdílet své soubory, obrázky, videa a další s ostatními uživateli na internetu. Za své stahované soubory můžete získat bodové ohodnocení, které můžete přeměnit na peníze. Více zde.

Jaké druhy souborů mohu nahrávat?

Nejsou žádné zvláštní pokyny. Můžete nahrávat všechny soubory, které se vám líbí. Prostudujte si Smlouvu o poskytování služeb pro více informací o politice ORON.com. zde

Jak nahrát soubory na Oron.com?

viz zde

Mohou ostatní uživatelé mít přístup k mým souborům bez mého povolení?

Vaše soubory jsou uloženy na našich serverech pod náhodně vygenerovanými adresami, které jsou přístupné pouze vám.
Pokud nechcete, aby byly tyto adresy veřejně přístupné, nezveřejníte je a tak k nim nikdo nezíská přístup.

Kolik souborů mohu nahrát?

Neexistuje žádný maximální počet souborů. Nahrát tolik souborů, kolik chcete. Více zde

A co velikost souboru?

Jeden jediný soubor nesmí přesáhnout velikost 5000 MB pro Premiového uživatele a 400 MB volného uživatele. Více zde

Jak dlouho budou mé soubory uloženy na vašem serveru?

Pokud jste Premiový uživatel, budou soubory uloženy nekonečně dlouho. Pokud nemáte Premium členství mohou být vaše soubory odstraněny, aby se zabránilo hromadění informací. Ne však dříve, než po 30 dnech od posledního stažení.

Jak stahovat soubory z Oron.com?

Viz zde

Jak často mohu stahovat mé soubory?

Tak často, jak se vám líbí, nejsou žádné limity na počet stažení.

Kolik si mohu stáhnout?

Zdarma si uživatelé mohou stáhnout až 5000 Mb během 3 dnů. Premium uživatelé mohou stáhnout 20000 MB během 3 dnů s využitím maximální dostupné rychlosti. Pokud jste uživatel Premium, ale 20000 Mb za 3 dny vám nestačí, můžete si vytvořit další účet Premium a stahovat dalších 20000MB během tří dnů.

Mohu vymazat své nahrané soubory?

Samozřejmě, že můžete! Poté, co jste nahráli soubor, dostanete dva odkazy. Download-link, který můžete dát každému, komu chcete, a delete-link k odstranění souboru - ten budete mít pro sebe. Stačí kliknout na delete-link a soubor bude okamžitě odstraněn.

Jak mohu nakonfigurovat aplikaci Internet Explorer pro stažení více než dvou souborů najednou?

Ve výchozím nastavení Windows Internet Explorer 7 a starších verzí je omezen počet souborů, které si můžete stáhnout najednou na dva. Windows Internet Explorer 8 omezuje počet souborů, které si můžete stáhnout najednou na šest. Tato změna odráží současné vyšší rychlosti připojení, které jsou nyní typické pro většinu uživatelů. Pro dial-up připojení z dřívějších verzí stále platí. http://support.microsoft.com/kb/282402

Jak mohu získat maximální rychlost stahování?

Viz zde

Moje stahování bylo přerušeno. Jak v něm mohu pokračovat?

Podporu navázání na přerušené stahování mohou využít pouze Premium členové.

Který download manažerů byste mi doporučili?

Naše servery pracují dobře s většinou z download manažerů např. iGetter nebo Orbit Downloader. Doporučit však můžeme JDownloader. Více zde

Jak se mohu stát
majitelem Premium účtu?
Chcete-li se stát Prémium uživatelem, budete si muset koupit Premium účet. Což můžete  udělat zde.

Poslal jsem platbu přes PayPal, ale ještě jsem nedostal své uživatelské jméno a heslo.

E-mail obsahující uživatelské jméno a heslo jsou vždy zasílány na e-mail, který jste uvedl v objednávce nejpozději do osmi hodin od provedení transakce.

Nemohu se přihlásit na stránky oron.com.

Pro zajištění bezproblémového používání Oron.com je potřeba, abyste se ujistili, že váš prohlížeč podporuje Java a že cookies jsou povoleny. Zkontrolujte nastavení brány firewall, protože některé firewally mohou blokovat soubory cookie.

Mohu načíst soubory z jiných souborových hostingů, například RapidShare?

Ano, můžete. Budete však muset zadat tuto adresu: http://USERNAME:PASSWORD@www.rapidshare.com/ file.zip. Kde uživatelské jméno a heslo vyplňte podle vašeho účtu u RapidShare.

Moje otázka nebyla zodpovězena v tomto FAQ, co mám dělat?

Pokud máte další dotazy týkající se našich služeb, neváhejte nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře zde